A return to childhood when summer lasts forever, when war is only a game, but when games are real. We'd like all of it to never stop, we'd like to go back to it any time we felt like it, we'd like a film to take us there so easily. Summertime is a journey to the sources of imagination, a homage to the weavers of dreams.