Camille falls and bangs her nose. A stupid and apparently benign fall, but Camille feels her nose moving, pushing from inside. She is overcome by fear of resembling Fabio and his big, gangly adolescent body, her grandmother deformed by disease, and the old man's pigs. The fear of losing shape.