Vinegar is a lonely man, a little strange, who lives in a sandpit where scrapped cars are piled up. His daily life: playing policeman and thief with his friend, Mario, a foam dummy. His only contact with humanity is the delivery man who comes to drop off canned food at the border of his territory. One morning, Vinegar's life is turned upside down when his friend disappears!