One night, Didier tells his children about the loss haunting him: the mysterious disappearance of his friend Jonathan, who had set out to hunt down an animal that had wounded him. Didier returns to hunt in the Cévennes, on the trail of Jonathan's stag. At the edge of the forest shrouded in mist, the stag's bellow rings out once again. Didier moves toward the animal calling to him.