Aylin, a young and promising actress, must return to Turkey to be with her gravely ill father. But her French residence permit hasn't been renewed. Aylin must make a difficult decision: if she leaves for Turkey, she won't be able to come back; if she stays in France, she will never see her father again. To leave and leave everything behind or to stay and live with a guilty conscience?