Lucie would be perfectly happy in her marital routine if it weren't for her friend Françoise. Françoise wants to convert Lucie to a certain idea of happiness based on sexual fulfillment, and introduces her to a male friend who becomes Lucie's lover. Things become truly complicated when the lover discusses the possibility of taking Lucie to Nice, where he says he owns a villa. Françoise sees this as the perfect opportunity to get rid Lucie of her unworthy husband.