Drag artists live in the expectation of this magical moment when they become women and singing icons on the stage. Yesterday they were doctors, fashion designers, booksellers, farmers, state orphans, today they are actors, make-up artists, dancers, singers, directors... they form a microcosm of "sisters," united although disparate. For all of them, cross-dressing was a revelation and they have left everything behind to live their passion. They are young, old, beautiful, fat. Some provoke desire, others laughter. Some mimic stars, others perform burlesque acts. Some are feminine, indeed transgender or transsexual, others become men again once the show is over. Often alone, they are stars of a gay milieux which they attract as much as they repel. Beyond the sequins and the stage lights, these artists tell us their stories and hopes, revealing with a great humanity the gap between the public characters they play and their private lives.