Adèle's teenage son was recently killed during a brawl between rival gangs in the projects. The investigation has stalled, leaving Adèle at a loose end, unable to grieve, and neglecting her two other children, Marian and Djibril. But confronted by a violent assault by young Tarick, Adèle convinces herself to take up boxing classes. The impunity of drug trafficking and deliquency leads to tensions developing, especially with regard to Tarick, whose business is booming. Adèle must show courage and fighting spirit in order to protect her other children.