Is there an age to cope with grief for the first time? Paloma is twenty years old. She has just lost her grandfather. Her whole family gets together the night before his funeral in the grandparents' home, filled with childhood memories. Without her seeing or understanding it, Paloma is here led to confront her grief. As though this end of summer marks the end of carefreeness.