26-year-old Narine is magnificent. She suffers from cancer. She has come to Paris to be treated. Consigny will stay alongside them for five months. She will make their battle her own, during recovery and then during the descent into hell.
Between Paris and Erevan, Anne Consigny wanted to retrace the story of these two women, and of the intense bond of two "sisters," even though they don't share the same language or even the same culture.