An independent woman, Noura is raising her three children alone, working in a hospital laundry to make ends meet. While her husband Sofiane is back in jail, she meets Lassad, the love of her life. Forced to hide their relationship – if it were discovered, they would face 5 years in prison – Noura petitions for divorce but just days before it is granted, the lovers’ dream of a life together is threatened by Sofiane’s imminent release.