One summer night, I encounter a stranger at a highway rest stop. From a banal discussion, an awkward and stereotypical pick-up, and controlled by the video surveillance cameras, the subtle space for more intimate words will slowly be created between us. An autofictional tale of wandering on desire in a place without desire.