Dave is on the run after committing a murder. Stranded in a village after his car breaks down, he finds himself in a parallel world that is ruled by the Oracle, which takes the form of a jukebox. In an attempt to escape, Dave is injured in a car accident, and begins to understand that he has no choice but to stay.