Paris, in the Goutte-d'Or neighborhood, spring 2018. Twenty-year-old Ulysse, impoverished and idle, encounters Wolfgang Amadeus Mozart when turning a corner. The Austrian composer could get Ulysse out of his tight spot in exchange for a dance.