Fifteen-year-old Samia refuses to comply with lockdown constraints during a safety exercise (PPMS) organized by her school and leaves the classroom unexpectedly. Against all odds, her main teacher reaches out to her, aware of the real danger Samia faces: being expelled for her habit of rebellion, thereby putting her future at stake.