A golf course on beautiful morning. Luxury, peace and bucolic sensual delight. But, at the approach of the green N 6, it is panic: somebody shit at the bottom of the hole! Wild vandalism? Labor-union request? Revolutionary act, or an anti-globalization gesture, collateral damage of crisis or just the urge to piss off? But whatever it is, the established order is in danger. We send Antonin, the gardener, handyman, to sort everything out and clean the insult.