Young lovers ask, "What would you do if I died?" In this case, the young lovers are twins, Nina and Lucien, brother and sister. He answers, "I'll make you live again." Then, in an accident, Nina dies. She's been a rocker on the rise, taking Lucien out of a stable where he worked and bringing him into the music business. He seals her body in the case of a bass fiddle, straps it to the top of his car, and travels across France. He picks up a hitchhiker, helps a Turk he bumps into on the road, visits his birthplace and a boyhood friend, and reaches a seaport. Along the way, he listens to Nina's music, pastes up her posters, and remembers. How will he make her live again?