From a Siberian nomads’ camp buried under snow to the remote bush of Burkina Faso, passing by the flooded lands of Bangladesh, Émilie Thérond follows teachers inspired by their sole and common vocation. They are the heroes who will help nurture the adults of tomorrow. They know an educated child can change the world...