Cédric, an eighteen-year-old black man, is preparing to sit his Baccalaureat. Convinced that his future is found far from the high-rise projects where he lives in the south of France, he dreams of leaving for London with his childhood friend Farès, who has a hard time avoiding neighborhood temptations. In a football stadium, confronted by racist heckling, their friendship will be put to the test and lead to a confrontation.