In India, in the Gujarat region, it is said that the city of Vadorara was the landing place for Vikram, a king who, for twenty-five nights, carried on his shoulders the Vetal, a vampire storyteller whispering fantastic tales into his ears. A man in turn criss-crosses the Nagri, these little urban pockets that look like villages nestled in the nooks and crannies of Vadorara, in search of fresh stories populated by djinn, black magic, and other local ghouls.