A baby is born in a village. It is the only child. Apart from him, there are only six other inhabitants: his parents and four elderly people. As the years go by, the number of villagers diminishes, until the only person left is the child who is now an adult. One night, he is haunted by a dream: who will bury him? He then decides to build a machine to carry out this task.