One, a young trumpet player, indulges in every experience and in every extreme, the other, a drummer and percussionist, overinvests in his work and is a veteran of the Chicago scene: a duo that cannot be sundered, a modern Drum & Bugles Corps, who open their exchanges to improvisors who cross their path or get caught up in their wake. As though to illuminate crossroads and elective affinities. It is the first footbridge, parallel to bridges spanning space, thanks to a stream of comrades and companions. A film crew sets out with the adventurers.