Children between four and nine years old live together in an orphanage. They each have difficult pasts which mean they are already undermined despite their young age. An audition put on line, in which they are the participants, gives rhythm to their life and and to their hopes to find a family. This reality, which truly exists in some countries, poses questions, without offering answers, about the ethics of the way adoption is handled.