At the end of summer beside the sea. A little girl and her parents on vacation. Snippets of a family recorded on an old videotape. Today, Vittoria progressively erases these images by recording the sports competitions of her daughter Anna, a young adolescent and fencing champion. Anna, fed up with seeing over and over her failures frozen on the screen, also makes off with the camera to film Nina, her first love. On the videotape, fragments from the past interweave with the present taking shape.