A family that has grown apart decides a vacation together will put an end to their troubles. And what starts as an awkward road trip from Argentina to Brazil ends up being a liberating experience for all four of them after they reach the exotic beaches of Florianopolis. Sexual flings, romantic troubles and misunderstandings abound, opening them each up to the best vacation of their lives in a summertime paradise.