Djuna, a writer, lives with Léo in a tiny one-room apartment, which has got even smaller with the arrival of their baby. Overwhelmed by the lack of privacy and a feeling of suffocation, Djuna can no longer manage to write. One day, she decides to commandeer the toilet to have a room of her own.