Michael spends his life on hotel building sites. One morning, at breakfast, an employee cracks up in front of his eyes. She's called Manue and wants to go to Petit-Fort, near the nuclear power plant. He accepts to take her there, totally unaware that this trip will turn his daily routine upside down and lead to something strange.