A couple in a train in Italy. Night falls and Sandra settles into her couchette when she hears her lover speaking with another woman in a complicit and sensual way. Perturbed, she leaves her compartment. Her lover is alone in the corridor. Sandra goes to the bathroom where she encounters the other woman, who bears a strange resemblance to her. A violent fight breaks out between the two women who merge.