Paulo starts driving a cab to pay for his bills and for his son’s child support. Passenger’s stories intertwine with his own while he drives at night through Rio de Janeiro - a chaotic city in permanent reinvention. Even tough each passenger has a different destination, Paulo is always the one steering the wheel, hoping for better days in a city falling apart.