Riga, Latvia. Four women: Elita, a passioned actress, Elina, her daughter, Iveta, a tourist guide and Paulina, a teenage ballet dancer. All are in love and going through strong emotions. A free-style composition about passion and arts, a visually stunning cinematic jazz partition.