Standing in the middle of the desert, Panchwa’s solemn temple is reminiscent of a lost raft drifting at sea. Once a year it is accosted by crowds of Rajasthan’s Kalbeliya gypsies. They travel here to celebrate their hero, the King of Panchwa, buried at this location.