The Normandy countryside may seemingly looks peaceful, but it has sometimes some shameful secrets hidden. Charlotte and Jeremy, two teenagers meet near Lisieux, at the heart of an overwhelming summer, where boredom brings death, death meets love, love hits fear, fear transforms in desire, and where passion overcomes reason.