Erika is a serious young woman living in the working-class neighborhood of La Rivière des Galets on Réunion Island. Despite her tertiary qualifications, she goes from one cash-in-hand job to another, never really feeling fulfilled. Her friend Ludo is quite the opposite, just taking life as it comes. One day at their local market, Erika witnesses an unlikely encounter between her friend and a girl from France called Sarah. As Ludo and Sarah get to know each other, Erika sets off to work in France, where her memories, dreams, and desires become infused with a Parisian melancholy.