A couple of weeks after the fatal car crash of his wife, Ioana, Alexandru is drunk and alone as he celebrates his 42th birthday. He receives an unexpected visit from Sebastian, a shy and younger man, who had been Ioana’s lover for the past five months. Sebastian wants Alexandru to help him overcome the despair caused by the woman’s death.