Etchegor, a wealthy farmer from the Basque Country, is besotted with a beautiful American woman named Majesty Parnell. It seems that Majesty's husband encourages Etchegor's advances, but since he is on the point of being arrested for theft, he might need Etchegor's help as an alibi.