The trials and tribulations of Olga (Danielle Delorme) begin when her plane crashes in the jungles of South America. Legally declared dead, Olga throws her in-laws into an uproar when she returns to France. She soon learns that, in her absence, her now-deceased husband was engaged in all sorts of highly suspect activities. The intrigues begin piling up when Olga falls in love with her brother-in-law (Jean Marais) thereby incurring the wrath of the family's housekeeper-and, by extension, unearthing more than a few family skeletons.