Heading into his fifties, Sajjad runs an Indian fast-food restaurant with his wife, and nothing seems to break the monotony of his dreary life. But one evening, a young customer sits down at a table. Her name is Judith and she loves tandoori chicken burgers. She comes back every day, increasingly insinuating herself into the couple's lives and edging her way, night after night, into Sajjad's dreams.