After a tragic event, nine-year-old Anna follows her mother who desperately flees. On a mountain road, they encounter Michel, who takes them in in an old farm. But the fear of Bicho Papão, the bogeyman, a monster and paternal figure who terrifies children in Brazil, relentlessly pursues little Anna.