Coré, a young woman, is asleep. She wakes up to find a bright and strange sphere flying besides her. Magic happens, seduction operates instantaneously and the sphere grows stronger, rhythm gets faster and the light gets brighter. Mesmerized by the sphere and the relationship both developed with each other, Coré is gradually letting herself go and suck towards an unknown destination. She will try to resist and escape.