One summer night in Paris. The encounter of two wanderers. The victim of a disappointment in love, in him she finds someone she can trust with whom she can share her story. He suffers from solitude, melancholy, and the city, in which he feels like a stranger. As they walk, she takes him to a cafe where she usually gets together with friends.