Shu Hua Farm was set up the year the War of Resistance against Japan broke out. It rested half-way up a riverside hill, more than 30 li from Chongqing and half a li from a small ferry station. Now and then, passengers would come to cross the river and fall in love with the beautiful farm, which, though fertile, ran at a loss after three years. The president, one of the major shareholders of the farm, however, seemed unconcerned, and neither were the other shareholders, for all of them had benefited greatly from Manager Ding...