Terminus is a truck stop lost in the middle of Beauce, France on Route 20. Sarah, a young flight attendant, shows up and asks for a room. Among the truckers passing through, we find a despicable manageress, two dubious gypsies, and Jean, a drunk regular. While waiting for Sarah’s lover Arthur to arrive, she passes the time teasing some of these strange characters.