Paméla is a young second-generation Portuguese girl who was born in France. Caught up in her own contradictions, her failures, and her unconditional love for her family, she feels lost and incapable of making a life for herself. But thanks to the influence of Claudia, an intrepid and rebellious teen, Paméla will find the courage to choose the path of freedom and the unknown.