Alpha Pill is an interactive short film intended to be screened in cinemas. Viewers can use their smartphones to interact with the film in real time.
Victor Montplaisir, director of a laboratory renowned for its revolutionary pills, is about to present his newest product to the world: the Alpha pill. Unfortunately, things don't quite go as planned, and the audience will be able to decide on Victor's fate...