Si on te donne un château, tu le prends? (If someone gave you a castle, what would you do?) offers a portrait of contemporary provincial France via three locations: a real estate office in a country town, an urban redevelopment plan in "the suburbs," and a campground with long-term residents. Marina Déak explores the question of habitat, focusing on ideas of normality, solitude, freedom, and the place of sharing and humor.