Humanity follows the Voice's orders. Inserting coins into slots provides the beat. Solitude settles in for good and reigns over the world. But suddenly, two dreamers cross paths and the battle begins. When a striptease mermaid from a peep-show encounters a diver and wish thief, the world around them had better watch out.