This summer, Alex is a counselor at a very peculiar summer camp. Here there are no children or blondes... but only retirees and white-haired folk. These charming "boarders" will put him through the mill. Wild retirees on summer camp, counselors at the end of their rope: there is no age limit to being a rotten kid!