Radu is a simple trainee journalist, but an international scandal involving an underage prostitute seems to be the chance for him to prove his value. He is ready to overcome each obstacle and deliver a good story. However, the task turns out to be trickier than expected and the more he approaches his goal, the more he gets close to some moral limits.