Nellie, Soazig, and Philippe-André live and work on a barge. The river is imprinted on their daily gestures, imaginations, and fears. They settled on the Erdre River in Nantes in the 1970s, full of dreams of immense freedom. Today, they are oscillating between two eras, between reality and fantasy, conviction and doubt. And in order to continue dreaming, they tell themselves stories.