This film is a portrait of a highway rest stop in the middle of the Picardy countryside. A place like in a dream, rustling with the thoughts and lives of those who pass through it and who work there, but also a real place, a genuine observation post of today's Europe and where the violence of single market competitiveness is bluntly visible, along with contemporary rootlessness and solitude.